Etter å ha opplevd en sterk vekst det siste året har Clas Ohlsons lojalitetsprogram, Club Clas, nå passert fem millioner medlemmer i Norge, Sverige og Finland. Clas Ohlson har dermed en av Nordens største kundeklubber.
– Kundene har mange kundeklubber å velge mellom, og vi er veldig glade for at så mange som fem millioner, eller hver fjerde innbygger i Norge, Sverige og Finland, har valgt å bli med i Club Clas. Det er et bevis på at medlemskapet gir stor merverdi! Vi ser at medlemmene handler mer og oftere hos oss, og det er en økende trend, noe som styrker min overbevisning om at vi har et fantastisk potensial i vår store kundebase, sier Helena Holmström, Director Customer & Brand hos Clas Ohlson.
Club Clas er ett av Clas Ohlsons prioriterte områder for å skape bærekraftig og lønnsom vekst over tid. Helena Holmström forklarer:
– Våre mange kundeforhold er en konkurransefordel for oss. Gjennom Club Clas kan vi også lære våre kunder bedre å kjenne og på den måten tilpasse vårt tilbud og gjøre kjøpsopplevelsen bedre for hver og en. En del av dette er å hele tiden oppdatere de fordelene vi tilbyr, som da vi nå nylig lanserte prisgaranti og bonus på alle kjøp for våre medlemmer i Finland. Denne typen fordeler er ikke minst populære i tider der mange er ekstra bevisste på å finne den beste prisen – gjøre en god deal, rett og slett.